niedziela, 21 stycznia 2018

Cosnature, seria avocado - idealny duet dla suchych włosów!


Moje włosy, od czasu nieudanego rozjaśniania w maju i od kilku poprawek u innego fryzjera, są przesuszone i bardzo uwrażliwione. Ich codzienna pielęgnacja została uzupełniona więc przede wszystkim o dodatkowe olejki, pomagające utrzymać włosy w jak najlepszej kondycji. Od kilku miesięcy szukam też szamponu i maski, które mnie zadowolą. Potrzebuję delikatnego składu, ale też dokładnego domycia skóry głowy.
Planowałam zamówić maskę do włosów wysokoporowatych od Anwen. Niestety, tego dnia, kiedy postanowiłam złożyć zamówienie w moim ulubionym sklepie internetowym z naturalnymi kosmetykami Krem de la Krem, maska była niedostępna. Nie mogłam już czekać, bo poprzednia maska skończyła mi się tego dnia. Przypomniałam sobie, że mam przecież w zapasie szampon Cosnature z awokado, którego jeszcze nie otworzyłam. W sklepie znalazłam maskę z tej samej serii i postanowiłam ją zamówić.

Jestem już po kilku testach tego duetu i jestem zachwycona stanem moich włosów po ich umyciu, wysuszeniu i wyprostowaniu! Zapraszam więc na recenzję obu produktów.


REGENERUJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z AWOKADO I MIGDAŁAMI

"Naturalny szampon regenerujący zawiera starannie wyselekcjonowane składniki zapewniające delikatne mycie suchych, zniszczonych i farbowanych włosów. Łagodnie oczyszcza, nie podrażniając skóry głowy. Zawiera efektywną formułę hydrolizatu protein ze słodkich migdałów, wyciągu z awokado i oleju arganowego, dzięki której włosy są odżywione, nawilżone i wzmocnione od nasady aż po końce."

Kluczowymi składnikami szamponu są: hydrolizat protein migdałów, wyciąg z awokado i olej arganowy. To dzięki nim włosy stają się elastyczne, miękkie, błyszczące, odżywione i nawilżone. Składniki aktywne dostarczają im również wielu witamin i kwasów tłuszczowych.

Producent pisze, że szampon oczyszcza skórę delikatnie. Kiedy widzę takie zapewnienie, zazwyczaj wiem, że będę odczuwać, że moje włosy są "niedomyte" i oklapnięte. Bardzo się zaskoczyłam po pierwszym użyciu tego produktu! Skóra głowy była dokładnie umyta, a włosy oczyszczone z używanych wcześniej produktów i olejów.
Szampon ma rzadką konsystencję i jest przezroczysty. Dobrze rozcieńcza się z wodą i pieni się wystarczająco. Pachnie na początku lekko chemicznie, ale po chwili wydobywa się słodki zapach, dla mnie cytrusowo-cukierkowy. Jest niemalże identyczny jak zapach szamponu Sylveco, którego używałam.
Wydajność szamponu określiłabym jako średnią. Tak jak napisałam - bardzo dobrze się rozcieńcza, ale mimo wszystko jest rzadki, więc mam wrażenie, że szybko znika.

Za 200 ml produktu zapłacimy 17,90 zł - TUTAJ.


REGENERUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW Z AWOKADO I MIGDAŁAMI

"Naturalna regenerująca maska do włosów z odżywczym olejem arganowym, olejem migdałowym i masłem z awokado przeznaczona jest do pielęgnacji każdego rodzaju włosów (szczególnie zaś do włosów zniszczonych i farbowanych). Wzmacnia strukturę włosów, zmniejsza podatność na łamanie się i przyczynia się do zmniejszenia uszkodzeń włosów, odbudowując włosy zniszczone i odwodnione."

Maska ma nieco inne składniki aktywne niż szampon, ale podąża tą samą ścieżką ;) Kluczowe składniki to przede wszystkim: olej ze słodkich migdałów, olej arganowy, masło z awokado oraz proteiny pszenicy i proteiny słodkich migdałów. Te ostatnie sprawiają, że ta maska nie powinna być przez nas używana podczas każdego mycia włosów. Polecam stosować ją np. co drugie mycie. Dlaczego? Bo co za dużo to nie zdrowo - tutaj to stwierdzenie ma podwójną moc. Włosy bardzo łatwo jest przeproteinować, przez co znacznie się przesuszą, usztywnią i zaczną wypadać. Nie jestem specjalistką w kwestii pielęgnacji włosów i składników aktywnych w kosmetykach, piszę jedynie na podstawie swoich doświadczeń i obserwacji. Mi stosowanie masek z proteinami co drugie mycie pomaga - uzupełniam pielęgnację o delikatne odżywki do włosów i radzę sobie z nimi bardzo dobrze.

Maska jest mało wydajna - niestety. Ma dość gęstą konsystencję, ale tubka nie mieści w sobie dużo produktu. Maska pachnie już bardziej chemicznie niż szampon. W jej przypadku nie czuję już żadnego zapachu uzupełniającego. Nie przeszkadza mi to jednak, bo po osuszeniu włosów ręcznikiem i tak używam kremu termoochronnego przed działaniem wysokiej temperatury, który pachnie intensywnie.

Za 100 ml produktu zapłacimy 20,90 zł - TUTAJ.


Dzięki pielęgnacji włosów produktami marki Cosnature w końcu mam wrażenie, że moje włosy są gładkie i błyszczące. Przy regularnym prostowaniu włosów, z którego nie jestem w stanie zrezygnować, często zauważam puszenie się końców, nawet po ich wygładzeniu. Te produkty sprawiły, że zapomniałam o tym. Włosy naprawdę są gładkie i zdyscyplinowane. Uwielbiam ten duet!

W sklepie Krem de la Krem znajdziemy również odżywkę do włosów z tej serii, która na pewno będzie świetnym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji. Jest jej dwa razy więcej niż maski.

Źródło: www.kremdelakrem.pl

12 komentarzy:

  1. Miałam odżywkę i była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Cosnature już od jakiegoś czasu są na mojej wishliście, muszę więc je w końcu kupić i sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki!! Nie znam tych produktów, firmy w sumie też, bo jednorazowa przygoda z próbką która mnie uczuliła nie skreśla wszystkich produktów przecież. Z opisu brzmi bardzo dobrze, jednak nie wiem czy nie wylałabym szamponu w ekspresowym tempie, bo lubię jak mi się dużo na głowie pieni:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo to lubię, dlatego cieszę się, że sprawdziłam na sobie, że szampon najlepiej pieni się, kiedy jego niedużą ilość rozrobimy w dużej ilości wody i dopiero wylejemy na włosy. Oszczędność produktu i lepsze mycie gwarantowane! :)

      Usuń
  4. mam dwa kosmetyki z tej firmy ale na razie leżą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to mam nadzieję na jakąś recenzję, jak już zaczniesz testy :)

      Usuń
  5. Uwielbiam awokado w kosmetykach :) Tej serii z Cosnature jeszcze nie miałam, za to miałam maskę z awokado z innej firmy, działała rewelacyjnie. Lubię też awokado w jadłospisach, jest bardzo zdrowe i ładnie bilansuje kwasy tłuszczowe xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger