wtorek, 24 października 2017

Makeup Revolution - paleta matowych cieni do konturowania oczu. Hit czy kit?


Zaraz po tym, jak marka Makeup Revolution wypuściła na rynek nową paletę matowych cieni do oczu - Ultra Eye Contour Light and Shade - rozpoczęła się publiczna dyskusja na temat skopiowania palety Kat Von D, Shade + Light Eye Contour Palette. To fakt, kolorystyka cieni, a nawet ich ułożenie w palecie, jest niemalże identyczne. Jest to trochę nie na miejscu, ale tak działa rynek w dzisiejszych czasach. Ja należę do tej grupy osób, którym nie przeszkadza kopiowanie kosmetyków czy ich opakowań, bo mam świadomość, że w środku kryje się zupełnie inna jakość. Jeżeli dana firma nie "podrabia" kosmetyków, nie sygnuje ich marką i nazwą innego producenta (jak np. kosmetyki na Aliexpress), nic mi do tego.



Paleta zawiera 12 cieni w odcieniach zarówno zimnych jak i ciepłych, co pozwala na stworzenie wielu makijaży osobom o każdym kolorze skóry czy tęczówki. To bardzo wygodne. Wszystkie cienie są matowe, ale posiadają delikatne drobinki mieniące się pod światłem, co nie jest jednak zbyt widoczne na oku - bardzo się ucieszyłam, bo początkowo te drobinki mnie zaniepokoiły. Ja uwielbiam pełen mat na oku :) Większość cieni, szczególnie tych w ciemniejszych kolorach, jest dobrze napigmentowana. Co jest dużym plusem? Cienie się nie osypują. Blendują się dość dobrze, choć te jaśniejsze odcienie potrafią nieco zanikać podczas rozcierania. Nie mniej jednak przy odrobinie pracy, da się wykonać naprawdę świetny makijaż. Co ciekawe, do palety dołączony jest dwustronny pędzelek, nie pacynka (dziękuję Makeup Revolution!). Nie jest on najwyższej jakości, ale jako pędzelek awaryjny na pewno zostanie przeze mnie nie raz wykorzystany. Jedynym minusem palety jest dla mnie brak lusterka. Ale i to da się przejść ;)

Jak kolory prezentują się na skórze? Przygotowałam dla was swatche :)



Kolory na zdjęciu są raczej dobrze odwzorowane. Najciężej jest oczywiście pokryć powiekę tymi najjaśniejszymi odcieniami, ale przy dobrej bazie (ja używam Hean) idzie to dość łatwo. Moimi ulubionymi odcieniami z palety są wszystkie zimne brązy. Nie mniej jednak zestawiałam już te ciepłe nie tylko ze sobą, ale też z matowymi pomarańczami i odcieniem łososiowym, co dało rewelacyjny efekt.
Z palety jestem jak najbardziej zadowolona i używam jej zarówno do wykonania makijażu dziennego, jak i wieczorowego, z wykorzystaniem również dodatkowych cieni i pigmentów spoza palety. Myślę, że jest ona naprawdę bardzo uniwersalna i będzie idealna dla każdej z was. Odpowiadając więc na pytanie z tytułu posta - dla mnie to zdecydowanie hit! :)

Paletę zamówiłam w drogerii internetowej eKobieca.pl w cenie 28,90 zł - to naprawdę rewelacyjna cena za tę paletę! 
Możecie kupić TUTAJ.

Jeśli jednak skusi was wersja od Kat Von D, znajdziecie ją w SEPHORA w cenie 199 zł :)

Jestem bardzo ciekawa, jaki macie stosunek do "inspirowania się" innymi produktami podczas tworzenia kosmetyków oraz jak podoba wam się ta paleta - dajcie znać w komentarzach!

29 komentarzy:

  1. Wygląda cudnie ;) Zastanawiałam się nad nią, ale ostatnio szarpnęłam się na Modern Renaissance od ABH, więc mój portfel jest teraz w opłakanym stanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie :D Kosmetyki niestety często nas pochłaniają bez reszty, wiem coś o tym :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie pasuje każdemu, na błysk już nie każda z nas może sobie pozwolić :)

      Usuń
  3. Kolory idealne na co dzień, ale także na wieczór

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolory mają te paletki... Może kiedyś się skuszę na którąś, ale mam już tego tyle, że lepiej chyba nie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice palette!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  6. No super pigmentacja. Lepiej niż w Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I muszę powiedzieć, że nie mazałam miliona warstw, tylko przy tych jaśniejszych odcieniach pociągnęłam palcem po ręce 2-3 razy :)

      Usuń
  7. Fajne, takie uniwersalne kolory, "do wszystkiego" będą pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paleta jest przepiękna, uwielbiam takie uniwersalne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no no ... fajna jest ! Póki co nie mam ani jednej sztuki palety tej marki ale może w końcu na jakąś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolory ma ta paleta :) Ja mam na tyle dużo palet, że już dam sobie spokój z kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę umiejętności zastopowania samej siebie w odpowiednim momencie :D

      Usuń
  11. Bardzo ładna paletka :) ale raczej jej nie kupię, już mam za dużo tych paletek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Za tę cenę to i ja bym się skusiła na paletę cieni. Tylko że u mnie brązy jakoś się nie sprawdzają. Wolę róże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, super! Ja bardzo doceniam taką odwagę w doborze kolorystyki :)

      Usuń
  13. ładnie sie prezentuje ta paletka, nie przeszkadza mi inspirowanie sie marki MUR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jest to bardzo zdrowe podejście :)

      Usuń
  14. cienie idealne na co dzień, ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  15. Planuje jej zakup, zdecydowanie moje kolory ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger