sobota, 18 listopada 2017

Rozdanie kosmetyczne dla obserwatorów bloga!


Na blogu pojawił się już obserwator numer 50, czyli zgodnie z obietnicą, ogłaszam rozdanie!

Mam nadzieję, że nagroda przypadnie wam do gustu :)

Na początku chciałabym szczerze podziękować każdej osobie, która przyczyniła się do tego, że mój blog małymi kroczkami się rozwija. Bardzo lubię być tutaj z wami i cieszę się z każdego przesłanego komentarza. Każdy kolejny obserwator to dla mnie motor napędowy, który mobilizuje mnie do działania.

50 obserwatorów to nie jest zawrotna liczba, ale jestem dumna z tego, że jest kilka osób, które czytają mojego bloga regularnie i są ciekawe tego, co mam do przekazania. To niesamowite uczucie i bardzo wam za to dziękuję!

Co dla was przygotowałam? Zobaczcie same :)


1. Żel pod prysznic marki The Body Shop o zapachu różowego grejfruta. Jestem zakochana w tym zapachu, a kosmetyki The Body Shop zachwycają mnie jakością i działaniem, a także szatą graficzną opakowań.


2. Maseczka do twarzy z węglem marki 7th Heaven. Jest to produkt 2 w 1, ponieważ pod koniec aplikacji wykonujemy przy pomocy maseczki masaż twarzy - maska zawiera drobinki peelingujące, dzięki czemu pielęgnacja staje się kompleksowa.


3. Małe opakowanie peelingu kawowego marki MARK. Jest to wersja czekoladowa. Peeling świetnie walczy z cellulitem i rozstępami, a dla skóry, która nie jest wrażliwa, idealny będzie również do stosowania przy oczyszczaniu twarzy.


4. Świeca typu Daylight Kringle Candle o zapachu AUTUMN HARVEST i wosk Yankee Candle CRANBERRY ZEST. Oba zapachy idealnie wpisują się w aktualną porę roku - jeden dyniowo-korzenny, drugi łączący w sobie słodycz i cierpkość żurawiny z soczystą pomarańczą.



5. Geometryczna kosmetyczka składana, w której jestem absolutnie zakochana. Pięknie się prezentuje i pomieści wiele skarbów z kobiecej listy "przydasie". Chyba muszę kupić taką również dla siebie!


6. Zestaw koreańskich próbek - serum It's Skin, tonik Skinfood, esencja Benton i dyniowa maseczka całonocna Too Cool For School, której recenzję znajdziecie TUTAJ.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Co zrobić, aby wygrać?

1. Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. W komentarzu pod tym postem napisz, który produkt z rozdania najbardziej Cię zainteresował i krótko uzasadnij dlaczego.
3. Obserwowanie mojego profilu na Instagramie (KLIK) i udostępnienie zdjęcia informującego o rozdaniu nie jest warunkiem koniecznym, ale będzie mi miło, jeśli to zrobicie, otagujecie zdjęcie @eddieegger i dodacie #rozdanie, #rozdanieeddieegger oraz napiszecie w komentarzu tutaj swój nick z Instagrama. 
W przypadku problemu z wyborem osoby, którą obdaruję tym zestawem, mogę wziąć to pod uwagę :)

Rozdanie trwa od soboty 18 listopada 2017 r. do niedzieli 26 listopada 2017 r.

Zwycięzcę rozdania ogłoszę w tym poście w poniedziałek 27 listopada 2017 r.
Zwycięzcę rozdania poproszę o przesłanie na maila danych do wysyłki nagrody. 
Na dane czekam do czwartku 30 listopada 2017 r. W przypadku braku kontaktu wybiorę kolejną osobę i poinformuję o dniu, w którym minie termin przesłania danych do wysyłki.


Fundatorem nagrody jestem ja.
Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski.

DO DZIEŁA! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

WYNIKI ROZDANIA!

Nagrodę z rozdania otrzymuje
<3 NOSTAMI <3

Gratuluję kochana i czekam na adres do wysyłki wraz z numerem telefonu (eddieegger@gmail.com) :)

Chciałabym podziękować wszystkim za udział w rozdaniu - to na pewno nie ostatnia szansa na zdobycie kosmetycznych nagród na moim blogu! Kolejne rozdanie już tli się w mojej głowie :)

Dziękuję również wszystkim osobom, które udostępniły informację o konkursie na swoim Instagramie - no właśnie, dziewczyny, to jeszcze nie koniec nagród!

Chciałam nagrodzić jedną z was, bo udostępnienie zdjęcia konkursowego nie było warunkiem udziału w rozdaniu, a jednak kilka z was to zrobiło. Jako, że było mi bardzo ciężko wybrać jedną osobę, poprosiłam o pomoc narzeczonego i to on wybrał zwycięzcę nagrody pocieszenia! :)

A tą osobą jest
<3 MAŁEŻYCIEE BLOG <3

Tobie też kochana gratuluję z całego serca i proszę o adres do wysyłki wraz z numerem telefonu :)


26 komentarzy:

  1. Świeca typu Daylight Kringle Candle o zapachu AUTUMN HARVEST i wosk Yankee Candle CRANBERRY ZEST nie miałam przyjemności testować, a za oknem taka pogoda, że tylko otulić się w koc i delektować jesiennymi zapachami przy kubku gorącego kakao <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje 50 obserwatorów ;) Ja zostałam obserwatorem numer 51 :)

    Najbardziej interesuje mnie kosmetyczka składana. Ma piękny wygląd, a do tego na zdjęciu wygląda na bardzo pojemną. Od miesiąca żyję na walizkach i taka kosmetyczka na pewno by mi się przydała bo wszystkie kosmetyki latają po starej kosmetyczce już bez zamka. Druga rzecz to maseczka dyniowa. Po twojej recenzji wleciała na moją chciejlistę kosmetyczną.

    Zdjęcie udostępnione na @szminkomaniakaja

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Oczywiście, że obserwuję i to niemal od samego początku :)
    2. Oprócz peelingu z Mark, nie miałam żadnego z produktów, które są do wygrania w rozdaniu, więc dlatego się zgłaszam - by mieć możliwość tego, co tygryski lubią najbardziej - sprawdzenia kolejnych marek, które są dla mnie nowością. Ale chyba najmocniej zainteresowała mnie... kosmetyczka. Jest przepiękna! Ten geometryczny wzór chodzi za mną już od dawien dawna, jak go tylko zobaczyłam w chmurce u którejś z Clouders, w formie torebki lub właśnie kosmetyczki, i wciąż wstrzymuję się z zakupem. I dlatego nie miałam problemu z wyborem, co najbardziej mnie zainteresowało z powyższych produktów w rozdaniu :)
    3. Insta, oczywiście, obserwuję - jako @talarkowa.

    Gratulacje przekroczenia granicy 50 obserwatorów bloga, życzę tyle samo wytrwałości, pomysłów na nowe wpisy i świetnego odbioru wśród czytelników! A wszystkim biorącym udział w rozdaniu - powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zainteresował mnie żel pod prysznic z The body Shop bo kiedyś miałam masło które było bardzo fajne i jestem ciekawa jak się sprawdzą inne produkty tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :) Na instagramie obseruję jako malezyciee i udostępniłam grafikę :).

    Najbardziej z zestawu zainteresowały mnie oczywiście woski :D. Nie od dziś wiadomo, że jesień to czas intensywnego palenia świeczek i tym podobnych więc idealnie się wstrzeliłaś. W mojej kolekcji jest wyjątkowo mało jesiennych zapachów, dlatego to one zwróciły moją największą uwagę. Dopiero w tym roku polubiłam jesień. Zazwyczaj zaszywałam się w łóżku, z nadzieją, że jak się obudzę to nastanie wiosna. Teraz korzystam pełną parą z pięknych kolorów i zapachów. Tym bardziej szukam nadal takich dodatków, które sprawią, że moja miłość do jesieni nie przeminie za szybko :D. Nie ukrywam, że całą resztę równie chętnie bym przetestowała, bo widzę same perełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Twojego bloga obserwuję jako Agata (i to od samego początku :D), na instagramie obserwuję jako jednafiga_blog, oczywiście udostępnię informacje o rozdaniu :)

    Co bym najbardziej chciała? Wszystko :D Każdy produkt idealnie trafia w mój gust, z wielką chęcią wszystko przetestuję. Rzadko się zdarza żebym miała aż taki dylemat z określeniem tego co najbardziej mi się podoba, ale chyba wybieram maskę Too Cool For School. Już od dawna chciałam ją przetestować, ale jakoś nie mogłam się zebrać żeby ją zamówić. Potem znalazłam Twoją recenzję tej maseczki i w zupełności mnie ona przekonała. Maseczka ma urocze opakowanie, jest niewielka, czyli w sam raz żeby przetestować, a dodatkowo moja skóra bardzo lubi owocowo-warzywne kosmetyki. Dzięki Tobie poznałam wiele cudownych kosmetycznych perełek i mam nadzieję że to nie koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow już 50 obserwatorów?! Gratulacje!!! Rzeczywiście jest coś świętować ;-) Obserwuję oczywiście jako nostami, na IG dopiero zaczęłam (chyba niedopatrzenie jakieś). Z paczki rozdaniowej najbardziej zaświeciły mi się oczka na grajfrutowy żel pod prysznic The Body Shop, który znam i kocham miłością przeogromną <3 Zapach tego żelu to jest wybawienie po wszystkich ciężkich treningach, to jest ten moment kiedy myślisz sobie "oł jee już po krzyku" i kiedy nawet Chodakowska nie zaprzeczy, że dałaś z siebie wszystko. Ten zapach przenosi w egzotyczne gaje pełne świeżych grejfrutów i zawsze gdy go używam to chodzi za mną ochota na sok z tych owoców ;-) Żel świetnie się pieni, a skóra jest po nim dobrze oczyszczona ale też nawilżona i gładka. To jest esencja lata w buteleczce i dlatego tak go uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zostaje kolejną obserwatorką twojego bloga!
    Mi najbardziej spodobała się kosmetyczka, ja ciągle kupuje nowe i chyba jeszcze nigdy nie trafiłam na taką "niezwykłą", myślę,że z nią bym się na baaardzo długo nie rozstała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję, przeglądam czytam od początku stworzenia bloga ;)Życzę Ci Kochana coraz więcej obserwatorów, w co nie wątpię że będą przebywać.:*

    Z całego zestawu oczywiście ciekawa jestem koreańskich próbek bo bardzo polubiłam koreańską pielęgnację i ciągle coś nowego testuję, ale najbardziej ze wszystkich kosmetyków z zestawu chciałabym wypróbować grejfrutowy żel pod prysznic marki The Body Shop. Malutka urocza buteleczka z pewnością kryje w środku cudowny kosmetyk - jestem tego pewna! ;)

    Gratulację Kochana i Powodzenia Wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe nagrody :) Z chęcią wezmę udział w rozdaniu. Obserwuję jako Pingwinowa, a na Insta jako pingwinowa.blog. Z powyższych produktów najbardziej zainteresowały mnie wspaniałe zapachy wosków :) Właśnie dzisiaj przyszedł do mnie z Aliexpress piękny, biały kominek i chętnie wypróbowałabym te woski :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje.
    Z tego zestawy najbardziej zaciekawił mnie żel pod prysznic. To dla tego, że za każdym razem kiedy staje naprzeciw tego owoca zastanawiam się czy będzie on gorzki czy też słodki i miły w odczuciu. Tak samo ciekawi mnie to w przypadku tego żelu pod prysznic. Widzę już oczyma wyobraźni jak biorę prysznic, odkrywa buteleczkę z żelem wącham i powoli odkrywam słodką tajemnice tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rozwoju bloga!!

    Konkurs jest baaaardzo kuszący i ma tyle atrakcyjnych produktów, że naprawdę ciężko określić mi, co najbardziej chciałabym wygrać. Bardzo intrygujący jest peeling kawowy oraz woski. Uwielbiam peelingi kawowe,a ten, w wersji czekoladowej, musi być naprawdę cudowny. Ich działanie na skórę jest zbawienne- testowałam już inne firmy, a ta jest dla mnie zupełną nowością, którą chętnie poznałabym bliżej. Moje uda tego potrzebują! ;D
    Drugim niezwykle kuszącym elementem tego rozdania są woski- w dodatku o TAKICH zapachach <3 Jestem wielką fanką świeczek, wosków, olejków i wszystkiego co nadaje wieczorom spędzanym w domku wyjątkowego (jeśli chodzi o zapach) klimatu, więc chętnie zanurkowałabym w tych nowych, jesiennych aromatach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, tu Kosmetoholiczkaa :)
    Najbardziej z rozdania podobają mi się produkty... WSZYSTKIE :D
    Żel pod prysznic o zapachu grejfruta bardzo mnie intryguje, ponieważ jest z firmy The Body Shop, której jeszcze nie testowalam
    Woski i świece towarzyszą mi na codzień, dlatego z chęcią poznałabym nowe zapachy :)
    Peeling kawowy to też świetna propozycja na jesienny wieczór, a kosmetyczka wygląda obłednie i towarzyszyłaby mi w podróżach :)
    Całe rozdanie jest świetnie dobrane!
    Gratuluje i życzę wytrwałości :*

    P.S. Świetne zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! :) Ja zostałam obserwatorem nr 61, w takim tempie niedługo 100 Ci stuknie :))
    Najbardziej zainteresowała mnie dyniowa maseczka całonocna Too Cool For School. Tak, wiem, że nie jest to może główny, najważniejszy i pełnowymiarowy produkt w rozdaniu, ale jestem pumpkinloverką i uwielbiam wszystko co dyniowe! Opakowanie jest przeurocze i bardzo napaliłam się na tę maseczkę po przeczytaniu Twojej recenzji. Nawet jeśli nie wygram pewnie poszukam jej na eBayu albo w Sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ciągle rosnącej liczby obserwujacych !!! Oby coraz wiecej :)

    Najbardziej zainteresowała mnie Świeca typu Daylight Kringle Candle ponieważ, gdy czytam na Twoim blogu recenzje świec, przenoszę sie do cudownego swiata zapachów pelnego przyjemnosci i relaksu. Paradoksem jest, ze nigdy nie mialam Świec od Kringle Candle a Twoje zdjecia i opisy pozwoliły mi sie w nich zakochac!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jestem z Tobą praktycznie od samego początku Twojego blogowania <3 Cieszę się z Twoich sukcesów :* Który produkt mnie zainteresował? Szczerze, to każdy. Nic nie znam z tych rzeczy i kosmetyków, a chętnie bym przetestowała. :) Mój nick z Instagrama: Kolorowemaliny

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytam Twojego bloga już dłuższy czas, ale nie dawno zaczęłam obserwować. Gratuluję Ci 50, a teraz nawet ponad 60 obserwujących. Uważam, że jest to dość spora liczba i życzę Ci ich więcej :D
    Z podanych wyżej kosmetyków najbardziej urzekł mnie peeling marki MARK, bo miałam kilka innych kosmetyków z tej marki i świetnie się sprawdziły. Mam problem z rozstępami na biodrach i myślę, że byłoby to świetne rozwiązanie mojego problemu. Bardzo mi się podobają również próbki koreańskich kosmetyków. Mam ich kilka, aczkolwiek chciałabym przetestować te które prezentujesz na wyżej załączonym obrazku, bo tych konkretnie nie udało mi się jeszcze zdobyć ;) Mój Instagram to: j_xx_ff

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako Serenitka B
    Na Instagramie obserwuje jako serenitka
    Udostępniłam zdjęcie na INSTA :)
    Zdecydowanie wpadł mi w oko żel pod prysznic The body shop <3 Wygląda pięknie, opakowanie robi wrażenie i podejrzewam że zawartość też wymiata bo kosmetyki TBS zachwycają swoją jakością. Jestem wielką fanką cytrusów więc grapefruit to żel stworzony dla mnie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na instagramie obserwuję jako @malowana_ksiezniczka ❤ Wszystkie rzeczy które są do wygrania są naprawdę świetne i ciężko wybrać jeden ale jeśli miałabym wybrać to najbardziej zachęcające są wosk i świeca o tych pięknych zapachach nie wspomne bo przecież każda z nas lubi chwile relaksu . Mi na pewno towarzyszyłyby podczas leniuchowania przy kominku w weekendy . Kosmetyczka jest równie urocza i gdybym taką miała to moje kosmetyki w torebce znalazłyby w końcu swoje miejsce .

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje Cię jako kosmetykowa_mowa
    Najbardziej zaciekawił mnie ten peeling kawowy 😍 Uwielbiam testować różnorodne produkty do oczyszczania skóry i przyznam, że mam ogromną chrapkę na to cudo. Najważniejszym w pielęgnacji dla mnie jest oczyszczenie skóry z martwego naskórka i nadanie jej gładkości. Dzięki temu produktowi czuję, że mogę to osiągnąć 😊 Co prawda miało się opisać jeden produkt ale równie mocno spodobała mi się ta kosmetyczka ❤ przydałaby mi się na moje wyjazdy, gdzie zawsze mam problem z tym w co zapakuje najważniejszy ekwipunek- kosmetyki 😁 z tą kosmetyczką miałabym problem z głowy .. pozdrawiam 💋

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tylu oberwatorów�������� Ja mam bloga ale zaledwie 5 osób go obserwuje. Niestety nie umiesczam na nim wpisów bo zepsuł mi się komputer ale na momi profilu na instagramie umieszczam opinie o przetestowanych kosmetykach. Obserwuję Cię na IG jako doroti333.Z pośród wspaniałości z rozdania najbardziej zainteresował mnie żel pod prysznic o zapachu grejfruta. Ponieważ uwielbiam żele i w ogóle kosmetyki o orzeźwiających zapachach.O takim zwpachu nie miałam jeszcze żelu pod prysznic.Tej marki jeszcze nic nie testowałam a to byłaby świetna okazja.☺��

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję narzeczonemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego wybór pokrył się z moim, więc byłam podwójnie wdzięczna za pomoc! :) Jeszcze raz gratuluję i czekam na dane do wysyłki podziękowania <3

      Usuń
  24. Jejku jejku ale niespodzianka w ten paskudny poniedziałek!!! DZIĘKUJĘ SERDECZNIE! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger