czwartek, 21 września 2017

Dziecko w ciele kobiety - miłość do kolorowych skarpet


Macie w sobie jakąś cechę, która sprawia, że mimo iż jesteście już dawno dorosłe, przemawia przez was dziecięca radość? U mnie nie są to tylko kosmetyki w kolorowych opakowaniach, ale również wielobarwne, zabawne skarpety. Uwielbiam je! Na zakupach zawsze skręcam w alejkę ze skarpetami, piszczę, oglądam, dotykam, przytulam i... kupuję! Nie jestem jedną z tych osób, która uważa, że kupienie skarpet na prezent to jeden z najbardziej obciachowych pomysłów. Ja uwielbiam je dostawać. Jest to coś, z czego zawsze będę zadowolona.



Najbardziej lubię skarpety półdługie i długie. Stopki noszę tylko latem. W swojej kolekcji posiadam skarpety z postaciami z bajek (m.in. Minionki), ze zwierzętami (króliki, miśki, flamingi), z owocami i innym jedzeniem. Uwielbiam oglądać zdjęcia skarpet na innych blogach - zobaczcie jakie cuda w Primarku kupiła Agata z bloga Jednafiga <3 Jestem zakochana!

Gdzie kupuję, jeśli nie dostaję skarpet w prezencie?

Przede wszystkim w sieciówkach. Piękne skarpety można znaleźć między innymi w SinSay, H&M, New Yorker.
Polecam również sklepy internetowe - Yeah Bunny, Take Shop. W Take Shop są tak cudne skarpetki, że rozpływam się na sam widok! W większości pochodzą one jednak z Aliexpress, więc jeśli robicie tam zakupy, to na pewno znajdziecie świetne skarpety w niskiej cenie :)

Dziś u koleżanki z pracy zobaczyłam świetne skarpety, po które muszę pojechać w weekend do Galerii. O ile wytrzymam do weekendu. Kurcze, chyba naprawdę oszalałam! :)

11 komentarzy:

  1. Ale śliczne ❤ myślę że każdy ma coś z dziecka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. te garfieldowe są cudoooooooooooooowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super! też szukam teraz kolorowych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie skarpetki :D Im bardziej dziecinne, tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do snu ubieram zawsze takie zwariowane wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię kupować, ale zazwyczaj zabiera mi je córka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, nawet moje kotkowe skarpety się załapały :D
    Twoja kolekcja jest super, sama mam w sumie podobną - kocham słodkie i bajkowe skarpetki. Polecam Ci zajrzeć przy jakiejś okazji do forever21, tam mają całą góre skarpetkowych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, byłam wczoraj w Reserved i oszalałam! Jest tyle pięknych skarpet, że najchętniej kupiłabym z 10 par! Na szczęście dla mojego portfela jestem przed wypłatą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio też mam szał na te skarpety i czekam na moje przesyłki z Aliexpress:)

    OdpowiedzUsuń
  10. We mnie cały czas jest dziecko i dlatego co sobotę oglądam jakąś bajkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger