wtorek, 12 września 2017

Jak portal Dresscloud pomógł mi w założeniu bloga?


Dziś chcę wam nieco przybliżyć moją przygodę z cudownym portalem Dresscloud. Dlaczego akurat dziś? Bo dziś otrzymałam kolejna paczuszkę będącą swego rodzaju podziękowaniem za moją aktywność.
Dresscloud to miejsce, a raczej społeczność, funkcjonująca w sieci, by pokazywać piękne rzeczy, świetne kosmetyki i styl życia, zawiązując przy tym niesamowite przyjaźnie i otrzymując fantastyczne prezenty za swoją aktywność.
Ja konto na Dresscloud założyłam pod koniec ubiegłego roku. W tym czasie zdążyłam wylicytować dwa wspaniałe zestawy kosmetyków oraz zdobyć jedną nagrodę specjalną w konkursie na Królową Miesiąca.



Dzięki temu portalowi nie tylko zdobyłam cenne nagrody za recenzje produktów, ale także poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi i zdobyłam cenne doświadczenie.
Gdyby nie moje zaangażowanie w rozwój własnego profilu, na pewno nie zawiązałabym współpracy z Drogerią, której pomagam jak tylko potrafię, bo uwielbiam piękne miejsca z potencjałem. Dresscloud to miejsce, które uczy, rozwija i uszczęśliwia. Zapraszam do tego świata. Na pewno nie pożałujecie.

Gdzie byłby teraz mój blog, gdyby nie Dresscloud? Na pewno tylko w mojej głowie.

14 komentarzy:

  1. Wiedziałam że skądś kojarzę tą nazwę. Też mam konto na dresscloud i także to tam odkryłam że lubię robić zdjęcia i pisać moje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to idealne miejsce na odkrycie właśnie takiego zamiłowania :) Jest mi bardzo miło, że zostałam w pewien sposób przez Ciebie zapamiętana! <3

      Usuń
  2. Nie znam tej strony. Z chęcią na nią zajrzę, jak mówisz,że warto.
    Może założę tam swoje konto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://dresscloud.pl/ref/66066/
      Zdecydowanie warto! :)

      Usuń
  3. Ja bloguję już ponad 4 lata <3 Witaj w tym gronie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się w końcu przekonać do tego portalu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo się opierałam, a jak już przyszłam, to na dobre! Na pewno będzie mi go brakowało, ale póki co chcę skupić się na prowadzeniu bloga :)

      Usuń
  5. Zarejestrowałam się tam wczoraj, ale chyba jeszcze muszę nieco dojrzeć do aktywności tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poobserwuj na spokojnie co się dzieje, na pewno będzie Ci łatwiej ruszyć :) Powodzenia! <3

      Usuń
  6. Również przez konto na Dresscloud zaczęłam pisać opinie, co bardzo mi się spodobało. Dzięki temu portalowi powstał mój blog. Teraz rzadko coś tam wrzucam z braku czasu, ale od czasu do czasu lubię zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger