wtorek, 12 września 2017

Kringle Candle - marka, która skradła moje serce


Niedawno miałam przyjemność wziąć udział w akcji promocyjnej marki Kringle Candle. W prezencie za aktywność w grupie na Facebooku otrzymałam małą świecę w słoju (240 g) o wybranym przeze mnie zapachu.
Jako miłośniczka jesieni wahałam się nad kilkoma zapachami, głównie "otulaczami", zapachami ciasteczkowymi, korzennymi i typowymi, jesiennymi wzorami na słojach. Ostatecznie zdecydowałam się na zapach PUMPKIN FROSTING i nie żałuję! Każda nuta zapachowa w tej świecy jest stworzona dla mnie.


Jest to idealne odwzorowanie babeczki znajdującej się na słoju. W pokoju bardzo szybko unosi się zapach gorącego ciasta dyniowego z waniliowym kremem posypanym kolorowymi, słodkimi cukiereczkami i odrobiną cynamonu, anyżu. Uwielbiam takie nuty zapachowe! Kojarzą mi się z jesienią, szczęściem i domem.

Zapachy Kringle Candle oczarowały mnie na tyle, że ciągle kupuję nowe świece i woski. Na pewno zobaczycie tutaj niejeden produkt tej marki!

10 komentarzy:

  1. Ja dostałam 2 woski i też się cieszę z możliwością przetestowania czegoś nowego ;) Zostaję na dłużej. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh, kocham świece zapachowe <3 Opakowanie przeurocze, acz zapach nie dla mni :) nie przepadam za nutą wanili, lubię kwiatowe nuty, a także mocno rześkie zapachy, jak np. cytrusów :)
    Pozdrawiam! Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rześkie również uwielbiam <3 W tym zapachu ja najbardziej wyczuwam ciasto dyniowe. Wanilia przewija się gdzieś "z tyłu" :)

      Usuń
  3. Koniecznie muszę poznać ten zapach :) Właśnie wrzuciłam do kominka wosk Warm Cashmere z jesiennej kolekcji YC, chyba będzie miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo fajnie, muszę kupić sobie jej wosk jeśli jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również Kringle Candle pokochałam za ich świece i woski. Z dyniowych polecam Pumpkin Latte, który kocham.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger