niedziela, 26 listopada 2017

Kawowe i ciasteczkowe akcenty w świecach Kringle Candle i Country Candle


W jednym z poprzednich postów podzieliłam zimowe zapachy Kringle Candle i Country Candle na 3 grupy:
1. zimowo-świąteczne;
2. kawowe;
3. ciasteczkowe.
Pierwszą grupę z mojej kolekcji już wam zrecenzowałam, dziś nadeszła kolej na dwie pozostałe.

Zapachy kawowe i te krążące wokół kawy, to moim zdaniem grupa świec i wosków, która idealnie wpisuje się w klimat mroźnych, zimowych wieczorów. Są to zapachy ciepłe, słodko-gorzkie i zdecydowanie dodające nam energii i pozytywnych wibracji.

Oto moi kawowi ulubieńcy od Kringle Candle i Country Candle :)

VANILLA LATTE
To zapach waniliowego espresso otulonego śmietankową pianką. Pierwsza nasze zmysły pieści oczywiście kawa. W tle po chwili zaczyna się wybijać również słodka woń - pewnie śmietanka. Może jestem dziwna, ale ja czuję tam kwiatową nutę. Jakby na stole w kawiarni postawiono bukiet świeżo ściętych kwiatów i popijając kawę, czujemy kawę, a odstawiając ją, upajamy się zapachem całej reszty. To całkiem przyjemny zapach, ale nie zachwycił mnie.

ESPRESSO CREMA
Ma się nam kojarzyć z kawą zaparzoną ze świeżo zmielonych ziaren, do której dodaliśmy kilka kropli karmelu, brązowy cukier i odrobinę wanilii. Faktycznie wszystkie te zapachy mieszają się ze sobą. Karmel tutaj próbuje grać pierwsze skrzypce, pomimo intensywności kawy :) Bardzo spodobało mi się to połączenie!

COFFEE SHOP
Nie bez powodu opis tego zapachu zostawiłam na koniec :) Daylight Country Candle o tym właśnie zapachu jest niejako połączeniem Vanilla Latte i Espresso Crema od Kringle. Czuć w nim i mocną kawę ze śmietanką i ten intensywny karmel. Skłoniłabym się ku stwierdzeniu, że zdecydowanie bliżej mu do zapachu Espresso Crema, co w moim mniemaniu działa na jego plus.

Jeżeli lubicie świece i woski o zapachu kawy, te na pewno wam się spodobają. Są niezwykle intensywne, słodko-gorzkie i otulające. Umilą wam chłodne wieczory spędzane pod kocem, jestem tego pewna!


Ciasteczkowe zapachy w świecach i woskach, a także w kosmetykach, są jednymi z moich ulubionych zapachów. Nie bez powodu moim numerem 1 wśród słodkich wariantów świec Kringle Candle jest HOT CHOCOLATE.

Widząc te dwie świece Country Candle nie mogłam się im oprzeć. Już same opakowania są iście smakowite, co jeszcze bardziej nastroiło mnie do chęci ich posiadania.

Co o nich sądzę? Zapraszam słodziutko na recenzję! :)

SMOKE & S'MORES
To zapach kruchych herbatników, przekładanych gorącą pianką marshmallow i roztopioną czekoladą. Brzmi cudownie, a jak pachnie? Bardzo, ale to bardzo podobnie do mojego ukochanego zapachu Hot Chocolate. Śmiało można powiedzieć, że niemalże identycznie.W tym zapachu jednak ta czysta czekolada z Hot Chocolate miesza się ze słodyczą pianek, co czyni go nieco delikatniejszym. Dla tych, dla których Hot Chocolate jest zapachem zbyt intensywnym i ostrym, Smoke & S'mores powinien okazać się idealny.

CHOCOLATE CHIP COOKIE
Jak sama naklejka wskazuje, to zapach kruchych ciasteczek z kawałkami czekolady. Dokładnie tak pachnie. Jak jeszcze lekko ciepłe ciastko, które jemy z taką ochotą, że okruchy spadają nam na nogi i pod siedzenie, na którym drżymy od emocji, a kawałki czekolady rozpływają nam się w ustach :D Zapach jest bardzo przyjemny, słodki, ale nie przytłaczający. Kiedy go palę, a mój narzeczony dopiero wchodzi do domu, daje się nabrać na to, że w piekarniku rodzi się jakieś ciasto. To chyba najlepsza recenzja dla takiego zapachu, prawda? :)

Jakie jeszcze kawowe i ciasteczkowe zapachy świec i wosków polecacie?
Polecane przeze mnie świece możecie kupić oczywiście na Kringle.pl :)
 

16 komentarzy:

  1. mniaaam <3 już nie trzeba do kawiarni wychodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie tak się nakręciłam tymi zapachami, że na pewno dziś jakąś odwiedzę :D

      Usuń
  2. Aż się głodna zrobiłam! Chyba dziś przyjdzie czas na jakieś słodkości... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W okresie zimowym, a szczególnie świątecznym, uwielbiam takie akcenty zapachowe w domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie jakbym odpaliła ciasteczkowy zapach musiałabym sięgnąć po coś słodkiego ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach ciasteczek! O tak, chcę, żeby mój dom tak pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie pobuszuj w zapachach Kringle i Country <3

      Usuń
  6. Tak się wczytałam w te kawowe, że musiałam zaraz zaparzyć kawę ;-) Strasznie mnie ciekawią te zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak spodobała Ci się jesienna wersja świecy <3

      Usuń
  7. Mniam mniam :D też uwielbiam takie zapachy, nie muszę wychodzić do kawiarni - mam świeżo pieczone ciasteczka i pyszną kawę zawsze kiedy chcę :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger