czwartek, 23 listopada 2017

Konturowanie twarzy przy pomocy pędzla Chubby Mermaid Brush by Mermaid Salon



Ten cudowny pędzel wygrałam jakiś czas temu w konkursie na Facebooku sklepu internetowego Krem de la Krem. Byłam nim zachwycona, przede wszystkim ze względu na design. Kształt rybki wywołuje obłęd - dosłownie - nie mogłam przestać go dotykać i oglądać. Bardzo długo leżał na półeczce i krzyczał do mnie: "No wypróbuj mnie w końcu!", ale ja wciąż się przed tym wzbraniałam, bo jest zbyt piękny!
W końcu udało mi się ogarnąć i wypłynęłam na wielkie wody, testując pędzel na kilka sposobów.

Jak mi poszło?
Tego dowiecie się w dalszej części posta, jednak póki co sprawdźmy, jakie informacje o pędzlu znajdziemy na stronie sklepu Krem de la Krem.

100% ORYGINALNY PĘDZEL MERMAID BRUSH BY MERMAID SALON
Ten niezwykle starannie i precyzyjnie wykonany pędzel występuje w 6 wersjach kolorystycznych: Galax-sea, Aqua, Silver, Rose Gold, Matte Black i Rainbow.
Idealnie nadaje się do nakładania podkładów płynnych, korektorów oraz do konturowania twarzy.
Wykonany z najwyższej jakości miękkiego, syntetycznego włosia. Wegański i nietestowany na zwierzętach.
Pędzel jest powszechnie podrabiany. U nas w pełni oryginalna i unikalna na skalę kraju wersja Mermaid Brush by Mermaid Salon prosto z Australii.


Ja mam oczywiście wersję Matte Black. Muszę wam powiedzieć, że spotkałam się z wieloma zdjęciami podróbek z Aliexpress. One faktycznie wyglądają niemalże identycznie jak oryginalne rybki. Czytałam kilka opinii osób, które miały styczność z obiema wersjami. Piszą, że tak jak w przypadku podrabiania innych "znanych" pędzli, tak i tutaj różnica w użytkowaniu jest ogromna. Pędzle zamówione na Ali, w opinii wielu dziewczyn, nadają się jedynie do aranżacji zdjęć - są tylko pięknym gadżetem.

Ale wróćmy do mojej rybki :)
Swoje testy zaczęłam od konturowania metodą na sucho. Zaznaczę tylko, że jestem totalną amatorką w kwestii makijażu, dlatego mogę wypowiadać się jedynie za siebie i biorąc pod uwagę własne umiejętności. Konturowanie na sucho w ogóle mi nie wyszło. Pędzel świetnie zaznaczył miejsca, które chciałam potraktować bronzerem - linia prowadzona jest wręcz perfekcyjnie. Niestety nie potrafiłam przy pomocy pędzla dobrze rozetrzeć produktu. Włosie jest miękkie, ale jednocześnie bardzo zbite. W mojej opinii pędzel jest idealny do rozprowadzania produktów płynnych i kremowych i do konturowania na mokro.

Stąd moje kolejne próby :)
Niedawno wybierałam się na świąteczną mini sesję zdjęciową (której efekty oczywiście wam pokażę, ale jeszcze poczekajmy na to ogromne szaleństwo Bożonarodzeniowe!) i wiedziałam, że mój makijaż musi być intensywny i perfekcyjny. Konturowanie w tej sytuacji to podstawa, dlatego sięgnęłam po kredki do konturowania Hean oraz oczywiście po moją rybkę. Kredką brązową zaznaczyłam wgłębienie w policzkach, boki nosa i czoło u nasady włosów po obu stronach, a jasną kredką rozświetlającą kości policzkowe, czubek i środek nosa, a także miejsce nad nosem. Rybka z roztarciem tych miejsc poradziła sobie fenomenalnie! Nie starła produktu, ale też pozbyła się ostrych krawędzi i wywołała przenikanie się kolorów. Efekt był jednocześnie naturalny, ale i spektakularny. Wciąż nie mogę się nadziwić, że moje konturowanie czoła widać na każdym zdjęciu! Oczywiście jest to widoczne w taki sposób, w jaki powinno być - efekt nie jest absolutnie przerysowany ;)

Jestem zachwycona efektem konturowania na mokro. Teraz już wiem, że nie wykonam tej części makijażu już nigdy więcej żadnym innym pędzlem. Rybka jest do tego po prostu stworzona!

Poniżej przedstawiam wam całą gamę kolorystyczną pędzli. Oryginalne kupicie oczywiście tylko w sklepie KREM DE LA KREM.

Źródło: www.kremdelakrem.pl

Pewnie od razu rzuciła wam się w oczy ta cudowna muszelka? To NOWOŚĆ w sklepie Krem de la Krem! Kolejny wspaniały pędzel sprowadzony dla nas prosto z Australii - tym razem do nakładania różu, pudru i wykańczania makijażu <3
Muszelkę kupicie TUTAJ.


Jak podoba wam się seria pędzli by Mermaid Salon? Skusiłybyście się na oryginalny produkt, czy raczej wybieracie tańsze podróbki? Jestem bardzo ciekawa waszego zdania :)



I nieśmiało przypominam o rozdaniu, które trwa tylko do niedzieli! :)

17 komentarzy:

  1. Ja mam mieszane uczucia :D Ten pędzelek tak szczerze, średnio mi się podoba :P. Dobrze, że się ostatecznie u Ciebie sprawdził. :) A co do konturowania, też chciałam próbować na mokro, ale los tak chciał, że mam już dwie paletki na sucho, więc na razie nic nie kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to znaleźć produkty idealne dla nas samych <3 Ja konturowanie na mokro stosuję tylko na specjalne okazje - na co dzień wystarczy mi paleta do konturowania na sucho :)

      Usuń
  2. Wizualnie bardzo mi się podoba, jednak nie wiem czy u mnie sprawdziłby się .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie. Chętnie bym się na taki skusiła ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny, ale nie wiem czy umiałabym nim pracować ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z suchymi produktami łatwo nie jest, dlatego moje umiejętności nie dały rady, ale z mokrymi mam wrażenie, że on sam nas prowadzi :D

      Usuń
  5. Mi się podoba wizualnie i z checia go wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! A dzisiaj na krem de la Krem promocja z okazji Black Friday :D

      Usuń
  6. Mi się podoba wizualnie, ale raczej go nie kupię, nie jest mi potrzebny. Mam rybkę z ali (kupioną do zdjęć) i mi wystarczy. Czekam na efekty Twojego konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnego portretu z tej sesji, więc ogólnie nie wiele będzie widać - ja zauważam konturowanie, bo zwracam na to uwagę. Nie wiem czy oglądając te zdjęcia ktokolwiek stwierdzi, że mam dobry makijaż:P

      Usuń
  7. Rybka wygląda przepięknie, opakowanie bardzo kusi, ale nie czuję wielkiej potrzeby by ją mieć. Super, że Ci się sprawdza i znalazłaś na nią sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze śliczne zdjęcia! ❤ rybka cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rybka ładnie się prezentuje, fajnie że też i spełnia swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger