wtorek, 24 lipca 2018

Blog na wakacjach!


Moi drodzy czytelnicy!

Wspominałam już o tym na mojej instagramowej części bloga, ale czuję się w obowiązku podkreślić ten fakt jeszcze tutaj. Mój blog udał się na wakacje! I to zarówno dosłownie, jak i w przenośni. Mnóstwo czasu zabierają mi obowiązki służbowe związane ze zmianą stanowiska i niezwykle ważnym egzaminem, a ponadto za chwilę wybieram się na zasłużony urlop. Nie chciałabym poświęcać wpisom mniej czasu i serca niż dotychczas, dlatego wrócę do was po naładowaniu baterii :)

Pamiętajcie, że wciąż jestem dla was na INSTAGRAMIE, gdzie regularnie dodaję recenzje kosmetyków, książek i świec (ale i nie tylko! Znacie przecież moje zamiłowanie do ogółu cudownego świata!).
Pamiętajcie, że wciąż do was zaglądam i napełniam się pozytywną energią :)

Do kolejnego pachnącego, zaczytanego i uzdrawiającego "zobaczenia"!

2 komentarze:

  1. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger