piątek, 13 października 2017

Moje nowości Kringle Candle i Country Candle


Co czujecie otwierając paczki z produktami swoich ulubionych marek? Ja, otwierając przesyłkę od Kringle Candle byłam niesamowicie podekscytowana, bo wiedziałam, jakie wspaniałości się w niej znajdują! Otrzymałam 3 świece w słojach - małą Country Candle oraz średnią i dużą Kringle Candle.

Jak wybrałam zapachy?

Postanowiłam postawić na: dla mnie totalną nowość, której byłam niesamowicie ciekawa, na zapach, który mi się spodobał, ale nigdy go nie kupiłam oraz na mojego zapachowego ulubieńca.

Kto jest kim? Zapraszam na relację! :)


Mała świeca Country Candle COZY CABIN - 46 zł / 104 g

Opis Producenta:
Brązowy cukier, laska wanilii I ciepłe cynamonowy dodatki otoczone bogatymi nutami drewna spowijają końcowy efekt delikatną, czarowną mgiełką.

Wyciągając z kartonu tę świeczkę powiedziałam sama do siebie: "Ojjjjj, ale maleństwo!". Potem podniosłam wieczko i... Przepadłam! Zapach dla mnie nie ma nic wspólnego z tym jak opisuje go Producent. Przywołuje na myśl jedne z najpiękniejszych dla mnie wspomnień - zimowe spacery.
Jak ja go czuję?
Dla mnie jest to połączenie zapachu mrozu z wydostającym się z kominów zapachem palonego drewna. Jest wspaniały! Spacerując zimą upajam się tym zapachem i chcę go zachować w pamięci na dłużej - teraz mogę mieć go w swoim domu, to niesamowite <3


Średnia świeca Kringle Candle COMFY SWEATER - 85 zł / 454 g

Opis Producenta:
Bardzo łatwo wtulić się w chłodnie dni w ulubiony, ciepły sweter.

W tej świecy wyczuwalne mają być nuty między innymi wełny, pudru, wanilii. Ja na pewno go tak nie zapamiętałam, wąchając wosk w Drogerii. Pamiętam, że zastanawiałam się nad zakupem, ale ostatecznie postawiłam na zupełnie inny zapach.
Jak ja go czuję?
Według mnie to niemalże identyczny zapach jak Baby Powder od Yankee Candle. Pachnie połączeniem dziecięcej zasypki i kremu Nivea. Uwielbiam ten zapach - od lat zaopatruję się w świece dostępne w IKEA o tym właśnie zapachu :)
Warto dodać, że świece Kringle w średnim rozmiarze mają już 2 knoty, bo średnica słoja jest naprawdę bardzo duża. Dzięki temu świeca pali się równomiernie. Dla mnie bomba!


Duża świeca Kringle Candle HOT CHOCOLATE - 109 zł / 623 g

Opis Producenta:
Hot Chocolate to głęboki, bogaty, wypełniony prawdziwą czekoladową łagodnością produkt - doskonale rozgrzewa zimą!

Zacznę od tego, że słój jest naprawdę ogromny! Byłam w szoku, kiedy wyjęłam go z kartonu. Również ma 2 knoty, co jest zrozumiałe przy takich wymiarach. Wybrałam właśnie ten zapach, bo jest moim ulubieńcem od Kringle. Dostałam go kilka miesięcy temu w wersji małej świeczki Daylight od przyjaciółki. To była miłość od pierwszego powąchania - serio! Bardzo się cieszę, że będę mogła zatrzymać w swoim domu ten zapach na dłuuuugie miesiące <3 No właśnie. Zapach.
Jak ja go czuję?
Zgadzam się z każdym słowem, które napisał Producent. Zapach jest głęboki, bogaty i pachnie prawdziwą czekoladą. Jest niesamowicie intensywny - zapach unosi się w mieszkaniu przez wiele godzin po zgaszeniu świeczki. Uwielbiam takie produkty!


A wy? Macie swoich świeczkowych ulubieńców? Co polecicie na okres jesienno-zimowy? :)

9 komentarzy:

  1. Te świece kuszą z wszystkich stron. Może w końcu czas bym i ja je wypróbowała.
    Pozdrawiam
    https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilabym taka świecie przypominającą o swietach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, zawsze gdy otwieram paczkę, jestem niesamowicie podekscytowana, a co tu mówić o tym, gdy jest to paczka z moją ulubioną marką, z czymś, na co mocno czekam! Także w zupełności Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam hot chocolate <3 marzy mi się wielka świeca Kringle, ale może na święta sobie kupię jakąś nową, póki co ciągle używam tej którą dostałam w ich akcji na FB : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Najchętniej sięgnęłabym po Hot Chocolate :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka ich świec i jestem bardzo zadowolona , piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę wszystkie <3 Z opisu brzmią cudownie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger