poniedziałek, 15 stycznia 2018

Błękitny powiew lata, czyli zapachowe oderwanie się od zimy ze świecami Country Candle



Zima w tym roku płata nam figla. Szczególnie w rejonach Polski na północ od naszych pięknych gór. Wokół mojego bloku wciąż kwitnie kilka stokrotek, kasztanowiec wypuścił pączki, a róże na działce sąsiadki wciąż stoją dęba i czekają, aż ktoś zetnie je w przypływie miłości. Pogoda, choć od kilku dni delikatnie mroźna, dzięki zapachowi powietrza kojarzy mi się raczej z wczesną wiosną, niż z zimą w pełni. I mimo, iż nadal lubuję się w zimowych i świątecznych zapachach, wewnętrzny głos kazał mi zamówić letnie zapachy świec, które pozwolą mi choć na chwilę zmienić klimat, który mam w sercu - bo za oknem przecież wciąż go brak.
Postawiłam na dwie niebieskie świece dwuknotowe od Country Candle. Tę markę pokochałam już jakiś czas temu, kiedy zaczęłam buszować na kringle.pl. Przepiękne słoje, cudowne kolory wosku i rewelacyjne połączenia zapachowe. Nie mogłam się oprzeć również rewelacyjnym naklejkom, dlatego wybrałam te dwa cudeńka.

Zapraszam na recenzje!


COCONUT COLADA

To zapach, który rozpaliłam jako pierwszy. Na sucho pachniał tak wspaniale, że miałam wrażenie, że leżę gdzieś na drugim końcu świata na piaszczystej plaży i popijam drinka świeżo przygotowanego specjalnie dla mnie przez tubylca. Kiedy podpaliłam oba knoty, usiadłam przy stoliku i czekałam na to, co się stanie. Po kilku minutach cały mój pokój oplótł zapach ananasa zmieszanego ze świeżym kokosem. Zapach naprawdę jest idealny! Słodki, egzotyczny i nie ma w nim ani krzty sztuczności. Naprawdę przenosi nas do innego świata! Jest bardzo intensywny, ale nie przytłacza.
Ciekawe jest to, że mimo, iż następnego dnia zapaliłam zupełnie inną świecę, która również pachniała bardzo intensywnie, kiedy trzeciego dnia weszłam z pracy do domu, wciąż czułam pinacoladę! To zapach, który naprawdę na długo pozostaje w pomieszczeniu. Zakochałam się w nim bez pamięci <3

Świecę kupicie TUTAJ.


CILANTRO, APPLE & LIME

Zapach ten nazwałam "typowo kuchennym". Jest połączeniem świeżej kolendry, cierpkiego, zielonego jabłka i kwaśnej limonki. I mimo, iż nie lubię w potrawach smaku i zapachu kolendry, tej świecy nie mogłam się oprzeć. Uwiódł mnie błękitny kolor wosku i przepiękna naklejka. Chciałam też spróbować czegoś innego i nie upierać się tylko przy zapachach ciasteczkowych, owocowych i pudrowych. Wąchając tę świecę na sucho, czułam przede wszystkim cytrynę i kolendrę. Zapach w pierwszej chwili skojarzył mi się z cytrynowym, gorącym napojem na przeziębienie. Po odpaleniu czułam dokładnie to samo. Cytryna na pierwszym planie, w tle kolendra. Przyznam szczerze, że albo nie będzie między nami wielkiej miłości, albo zrodzi się ona dopiero wtedy, kiedy na dworze naprawdę zapanuje klimat letni, gorący i świeży. Świeca ma naprawdę bardzo ciekawe i nietuzinkowe połączenie nut zapachowych, ale muszę dać jej trochę czasu. Zapalę ją za jakiś czas i sprawdzę, czy panująca dookoła aura sprawi, że zapach będzie przeze mnie inaczej odbierany. Wiem, że mnóstwo świecoholików uwielbia tę świecę - jest w niej coś takiego, że przyciąga jak magnes! Mam nadzieję, że nadzieje, jakie we mnie rozbudziła, nie zgasną, kiedy nadejdzie lato :)

Świecę kupicie TUTAJ.


Jestem ciekawa, czy eksperymentujecie już z wiosennymi i letnimi zapachami, czy wciąż pozostajecie w klimacie zimy. U mnie ona przeważa i zdecydowanie czekam na śnieg. Wtedy zapachy, które odpalam na co dzień, będą miały jeszcze piękniejszą moc, jestem tego pewna! <3

28 komentarzy:

  1. Mimo wszystko ta druga mnie kusi :D Lubię świeże zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na miniaturze posta myślałam, że ta pierwsza to Bahama Breeze Yankee Candle :D Słoje łudząco podobne. Tych świec nie znam ale zapachy prezentują się ciekawie. Lubię aromaty kokosa, więc pewnie Coconut Colada bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że posiadają dwa knoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachu kokosu bym nie wytrzymała ale jabłkowy kusi ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba raczej słabo czuć w nim jabłko. Przynajmniej ja go nie wyczuwam ;)

      Usuń
  5. Widzę że wpadłyśmy na ten sam pomysł, ja wczoraj wygrzebałam wakacyjne świeczki Kringle Candle :) Pogoda faktycznie nie wygląda na zimową, u mnie od dwóch dni jest temperatura na minusie, ale śniegu to ja w tym roku jeszcze nie widziałam, pewnie już nie zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj zmarzłam jak cholera, a mimo wszystko nie czuję, że to zima. U nas podobno jutro ma padać śnieg - zobaczymy!

      Usuń
  6. U mnie np. zakwitły bazie! Także pogoda rzeczywiście zwariowała :) A co do świec - już ich opakowanie i kolor zdecydowanie przyciąga uwagę. Ja jestem mało "świecowa", więc nic dziwnego, że ich nie znam, choć brzmią naprawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świece są naprawde super ;) A pogoda? Cóż. U mnie podobno ma spaść dziś śnieg. Zobaczymy :P

      Usuń
  7. Pierwsza świeca brzmi kusząco <3 Uwielbiam zapach kokosu w woskach i świecach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja <3 a ta pachnie naprawdę rewelacyjnie!

      Usuń
  8. jabłkowa musi pięknie pachnieć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych świeczuszek, ale chętnie to zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca tygodnia mają sezonową mega wyprzedaż, więc może to dobra okazja :D

      Usuń
  10. Nie mialam bo raczej nie pale świeczek ale z checia kupie mamie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gama zapachów jest bardzo szeroka, myślę, że spokojnie można znaleźć odpowiednią świecę na prezent dla każdego :)

      Usuń
  11. U mnie nadal jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie z kokosem i ananasem boskie. :* Też się zastanawiam gdzie mogę takiego kokosa nabyć. Ze świecami Country mi nie po drodze póki co, na razie same daylighty. Zapraszam do obserwowania i mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy zapach wydaje się być zmysłowy! i kuszący!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba te zapachy chcę na nadchodzącą wiosnę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Coconut Coladę palę stale, Cilantro... niestety :(

      Usuń

Copyright © 2016 eddieegger , Blogger